Mileniáli a ich psy. Kto sú a aký je ich vzťah k zvieratám?
Kto sú mileniáli a prečo sa ich veľké spoločnosti na výrobu krmív pre psov tak boja? Pretože hýbu svetom a nebránia sa hľadať to najlepšie. Aj pre svojich psov.
Mileniáli a ich psy. Kto sú a aký je ich vzťah k zvieratám?
Pred niekoľkými desaťročiami vznikla nová generácia mladých ľudí. Kto sú a prečo sa o nich zaujímame aj my? Generácia Y sú ľudia vo veku od 26 do 35 rokov a Generácia Z sú mladí ľudia vo veku od 15 do 25 rokov. Narodili sa rodičom z povojnového obdobia, tzv. baby boomerom. O tieto generácie je na trhu bitka. Marketéri hľadajú spôsoby, ako mileniálov osloviť a presvedčiť. Mileniáli už teraz určujú vývoj správania sa spotrebiteľov. V mnohých odvetviach výroby produktov alebo služieb sú kľúčovými zákazníkmi. A inak to nie je ani v oblasti výroby krmív pre našich miláčikov – psov.
Veľké spoločnosti pre výrobu krmív sú mimoriadne úspešné pri zaodievaní nízko kvalitnej, biologicky nevhodnej potravy pre psov a mačky. Atraktívne balenia sa predávajú prostredníctvom krásnych marketingových kampaní zameraných na srdce a city majiteľov spoločenských zvierat. Fungujú rovnaké ťahy aj na súčasných mileniálov?
Foto: unplash.com
Výrobcovia krmív vedia, že doba sa za posledných 20 rokov zmenila. Tiež vedia, že ich marketing musí uloviť mileniálov, inak strácajú svoje šance na trhu. A to rýchlejšie ako by sa mohlo zdať. Čo to znamená? Stratégia každej značky pre priemyselné krmivá sa pokúša zachytiť pozornosť tohto moderného publika, pretože veria, že oni určujú trh. Mileniáli sa totižto stávajú dôležitou zákazníckou základňou pre nákup krmív pre domáce zvieratá.
Podľa stránky PetfoodIndustry.com sa mileniáli viac orientujú na domáce zvieratá ako na založenie vlastnej rodiny. Z toho vyplýva, že mnoho párov nakoniec naozaj nahradí možnosť rodičovstva štvornohým miláčikom, alebo si rodičovstvo odložia o niekoľko rokov, a najprv si ho na nečisto vyskúšajú na psoch. Aká mesidž sa týmto vyhlásením posiela do sveta? Viac ako kedykoľvek predtým sa psy a mačky stávajú členmi rodiny.
„Aha“ moment pre veľké spoločnosti?
Ľudia poľudšťujú zvieratá!
Humanizácia domácich miláčikov môže byť kľúčom k úspechu. Milovníci psov a mačiek sa o nich tak starajú, akoby to boli ich vlastné deti. A na čom sa dobre zarába? Predsa na citoch. Ale pozor!
Rovnako ako rodičia, aj majitelia psov sa často viac zaujímajú o kvalitu potravy, ktorú svojmu miláčikovi ponúkajú. Blaho a zdravie ich psov je na prvom mieste. Mileniáli požadujú transparentnosť, kvalitu a vyváženú výživu vo vlastnom jedle. Rovnako tak aj v jedle ich psov.
Mileniáli sa považujú za hybnú silu trendu prémiových krmív pre domáce zvieratá. Rovnako tiež oveľa viac využívajú ako potravu surovú stravu, než starší obyvatelia a majitelia psov či mačiek. Jednoducho sa viac zameriavajú na zdravie svojich miláčikov. Bohužiaľ dve veci veľkí potravinoví hráči neobetujú pre svoj zisk. Dve veci, ktoré sú zároveň pre mileniálov najdôležitejšie. Ich krmivá nikdy nebudú prispievať k blahobytu zvierat a tiež spoločnosti nikdy nebudú ochotné byť transparentnejšie ako je nevyhnutne potrebné.
Foto: unplash.com
Ešte viac faktov o mileniáloch
Nedávny výskum naznačuje, že sú veľmi odlišní majitelia domácich zvierat ako predchádzajúce generácie.
-
Viac sa zameriavajú na malé a stredné plemená.
-
Pomer pohlaví pri vlastnení psov či mačiek sa stále viac vyrovnáva.
-
Investujú viac času do svojich zvierat a dôkladnejšie hodnotia ich potreby.
-
S predchádzajúcim bodom je spojené aj väčšie množstvo financií, ktoré dobrovoľne obetujú na svojich miláčikov.
-
Viac sa zameriavajú na prevenciu čo sa týka liečby a veterinárnych návštev.
-
Dbajú na zubnú hygienu svojich miláčikov.
-
Pred každou cestou navštevujú veterinára. Rovnako pre istotu.
Rozhodovanie je pre nich: dlhá, zložitá a často iteratívna cesta.
Podľa prieskumov môže takáto cesta trvať veľmi dlho, podstatne dlhšie ako pre starších majiteľov psov. A cesta nemusí výlučne končiť nákupom alebo službou. Dokonca aj po rozsiahlom výskume a hodnotení všetkých možností, môžu ďalej pokračovať v hľadaní ďalších informácií pre ich správne rozhodnutie. Aktívne hľadajú, zhromažďujú a vyhodnocujú informácie z mnohých a mnohých zdrojov.
Mileniáli vynikajú aj ďalšou novinkou oproti starším majiteľov domácich zvierat. Je u nich väčšia pravdepodobnosť, že budú dodržiavať poradenstvo s veterinárnym lekárom, ale je pravdepodobnejšie že problémy budú konzultovať aj u iných veterinárov, ako len s tým, ktorého navštevujú pravidelne. Starší majitelia domácich miláčikov údajne spoliehajú takmer výlučne na jedného a toho istého, osvedčeného veterinárneho lekára.
Veľmi cennou veterinárnou službou je pre mileniála pohotovosť alebo dokonca tiež online poradenstvo. Sociálne siete alebo email sú pre nich dôležitou súčasťou „rodinného psieho života“.
Zdroj: healthypets.mercola.com
Bruno ti odporúča:
Psy na oblohe - Nepriateľské Hot dogy, Sirius a ďalšie astronomické stvory vo vesmíre
Ako správne prepočítať vek psa na ľudské roky?
Nezabudni sa zaregistrovať medzi nás, milovníkov, majiteľov, priateľov a obdivovateľov psov. Tvoja registrácia ti môže priniesť veľa výhod. Nielen že budeš vždy v obraze a informovaný čo sa deje v psom svete, prečítaš si v našom blogu veľa poučných článkov, ktoré ti pomôžu viac porozumieť svojmu psovi a navyše sa môžeš zapojiť do našich súťaží. Stačí sa len ZAREGISTROVAŤ TU!